type="text/css" />

Halsfluss

Anton har haft ont i halsen och feber sen i måndags, idag blev det en tur till vårdcentralen. Pojken har halsfluss igen. Fick kåvepenin som han spydde upp de det första han gjorde. Han tycker ju inte om att ta alvedon heller så nu har vi bestämt att så länge febern inte går över 39.5 slipper han ta alvedon. 


Vi har infört godis lådorna igen, dvs gör man något bra får man en godis bit och städar man sitt rum får man tre. Så Anton får en extra bit på kvällen när han tagit medicin, det tycker jag verkligen att han är värd! Vi andas tillsammans när han tar medicin, så han slappnar av i käkarna annars blir det bara värre.

Camilla och Ronja var här idag, lika trevligt som vanligt! Gick igenom lite plugg och det var tur att Camilla sa till mej att anmäla mej till tentan annars hade jag missat det eftersom det var sista dan idag. Hade tänkt göra det nästa vecka....



2009-08-12 @ 18:37:02 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: jessica

jo jag känner igen dig! de skulle verkligen vara supersnällt om ja fick låna den!


2009-08-12 @ 19:29:02
URL: http://jessisplace.blogg.se/

Postat av: jessica

jo men de skulle jag kunna göra. var bor du nånstans? o när kan jag komma och hämta den?


2009-08-13 @ 12:51:11
URL: http://jessisplace.blogg.se/

Postat av: jessica

ja imorgon kan jag komma förbi.lämnar min e-mail adress så kan du skicka din adress dit om du inte vill skriva den i min blogg


2009-08-13 @ 15:42:25
URL: http://jessisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback