type="text/css" />

fort. jag vill inte...

Jag vill inte jobba... för att det är ett skitjobb där ingen uppskattar en!


Jag vill inte vara hemma själv med barnen...för att dom är hemska just nu!

Jag vill inte börja skolan igen .... för att jag inte hinner med allt jag ska innan dess!

Jag vill dra täcket över huvudet och försvinna ett tag! Få sova länge. 

Jag håller på och storstädar köket, inte för att jag vill men man måste väl. 

Måste gå till jobbet imorgon och jag får ont i magen av att bara tänka på det. Tre städningar och två ,kanske tre, duschar är det ett sätt att vissa uppskattning???


2009-08-03 @ 12:28:45 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Faster

Ok. Ta 10 djupa andetag och testa nu att skriv en lååång lista med vad du vill och alla dom positiva sakerna som du har i livet och se hur det känns då....Puss


2009-08-03 @ 20:30:32

Postat av: Camilla

Hej! Just nu så är det väldigt mycket i mitt liv idag firar mamma och pappa 25 årig bröllopsdag och jag ska ge mig i kast med att göra en riktig bröllopstårta plus att jag ska fixa en riktig middag. Imorgon kväll så börjar agilityn kl 18 men innan dess så kanske jag hinner plugga jag har ju prov den 14.

Igår så fick jag äntligen min nya säng dock är den inte monterad än då den gamla fortfarande står kvar.

Jag kan ju inte påstå att jag gillar mitt jobb heller speciellt mycket usch nej här får man slita som ett djur bara för att man är yngst.

Jag vill också bara dra täcket över huvudet och sova men det går inte för sig.

Nej usch



just nu så har jag inte haft tid eller ork över till att ens starta datorn hemma när jag väl kommer hem ca kl 22.30 varenda jäkla kväll så vill jag bara sova och jag lyckas jämt somna på soffan så det blir ingen riktig sömn där heller.

Det kommer bli en förbättring redan på torsdag för då har det lugnat sig betydligt.


2009-08-04 @ 07:21:00
URL: http://camillasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback