type="text/css" />

Första dagen i skolan

Nu är första dagen gjord! Alltid skönt att ha den klar. Camilla och jag hamna i samma klass och i samma studiegrupp! HURRA!


Efter skolan var jag och köpte ny väska till kameran och det blev en lite billigare än jag tänkte från början så nu finns det lite pengar kvar iallafall. Så pengarna jag fick när jag fyllde har räckt till : ett nytt objektiv, en ny kameraväska, ett par jeans och det blir troligen en tröja till oxå.
Nu finns nya bilder på BDB, lämna gärna en kommentar där. Något speciellt ni vill se bilder på? Här kommer ett smakprov:


2009-08-31 @ 19:40:46 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: malin

:) själv var jag jätte stor när jag var som Fanny som du kunde se på jämförelsen :P hoppas du får en bra dag :)


2009-09-01 @ 10:14:54
URL: http://malindaa.blogg.se/

Postat av: jessica

ja verkligen! försökte byta till eran men de gick inte :(


2009-09-01 @ 20:31:16
URL: http://jessisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback