type="text/css" />

Det var ett tag sen sist...

Men idag har jag varit ute och cyklat! Cyklade ju en vända till TunaPark i våras men innan det var det sju år sen sist! Idag cykla jag med Simon bak i cykelstolen, han satt och sa att han höll i sig hela tiden...undra va han menade?

Så nu är jag inne på att köpa ny cykel... 

Briceburg 28"
Stabil stadscykel med fotbroms, Shimano navväxel och Shimano navdynamobelysning. Rostskyddad kedja. 
Ram: Stål 
Ramstorlek: 51 cm 
Framgaffel: Stel, stål 
Antal växlar: 7 
Bakväxel: Shimano Nexus 
Växelväljare: Shimano, vrid 
Vevparti: Prowheel, alu 
Vevlager: CH-52 
Styrlager: Stål 
Styre och stam: Alu 
Framnav: Shimano navdynamo
Baknav: Shimano Nexus 
Frambroms: V-broms 
Bakbroms: Fotbroms 
Kedja: KMC antirost 
Sadel: Biltema 
Fälg: Alex, dubbelbottnad
Däck: Kenda 700Cx38 
Pedaler: Wellgo 
Lyse: Navdynamo 
Vikt: 18 kg 
Övrigt: Pakethållare, korg, kjolskydd, skärmar, stöd, belysning, ringklocka
Pris: 2.999.00kr

Vad tror ni om denna? Vet att Monika har en sådan och är nöjd, fast hennes heter något annat men cyklarna är lika. Ska cykla till skolan i höst tror jag.Fast jag är lite rädd för att ge mej ut i trafiken och vingla runt... Jag får nog leta upp en landsväg med lite mindre trafik och öva.


2009-08-12 @ 09:28:28 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback