type="text/css" />

Denna dag började inte bra men blev bättre

Ungarna är verkligen överjävliga just nu! Simon har blivit av med två godis bitar för att han kallar folk för bajskorv. Inte tänker dom vara på sina rum heller.


Fick för mej att mäta mej igen efter träning och dusch idag och det var en glad överraskning!

                        30/6                14/8         +/-

Magen           88,3                 82,5        -5,8cm  :)

lår                   53,5                49,5        - 4cm (Hade jeans på mej när jag mätte idag.)

rumpa            95,6                96,0        +0,4cm (hade jeans på mej)

överarm        30,0                30,0         +/-0

Så även om inte vikten rör sig så jätte mycket måste det hända saker, undra bara om mina jeans oxå tränan för det märks ingen skillnad när jag tar på mej dom. Annars tycker man ju att -5,8cm borde märkas... 
Vikten står inte helt still men det brukar bara vara en skillnad på typ 0,2kg eller så... fast jag är nere på 66kg igen! Jag har gått från 68kg, gick ner mycket i början men sen kom en svacka och jag gick nästan upp allt igen men nu går det som sagt sakta neråt. 


2009-08-14 @ 10:53:22 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Faster

Hej hopp! Hoppas att Anton mår bättre! Varför ska barnen vara på sina rum för? Ge upp och lyssna på en vis gammal faster, barn vill vara med, inte själva på sina rum! Om du vill fortsätta försöka ha dom på sina rum så önskar jag dig lycka till och lovar att inte säga "vad vad det jag sa" när det inte funkar..;)! Puss och kram


2009-08-14 @ 13:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback