type="text/css" />

Då var det måndag igen

och vi hade tänkt gå till skogen på förmiddagen men än har vi inte kommit ut. Pojkarna har inte ens klätt sig än, och ännu mindre städa på sina rum...

Jo, jag tycker faktiskt att man kan lägga sin leksaker i leksakslådorna när man 2.5år och 5.5år...

Idag är alla lediga här hemma, skönt! 
Vi hoppas nu på att pojkarna ska få på sig lite kläder så vi kan åka och handla senare. 

Jag skickade in Exa3 igår så nu hoppas vi bara på att den blir godkänd, har ju gjort det hon bad om så det borde gå. Någon gång under dagen ska jag börjar plugga inför tentan på torsdag, jag har skrivit ihop det jag tycker är viktigt och nu ska det bara brännas in i huvudet.


2009-08-17 @ 12:35:28 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Camilla

Klart att barn som är 2,5 och 5,5 år ska städa efter sig de lär de sig ju på förskolan vid 1 års ålder så de borde redan veta att man ska städa efter sig.


2009-08-17 @ 13:47:31
URL: http://camillasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback