type="text/css" />

Vill ha!!! Måste ha!!!

En personlig almanacka från just www.personligalmancka.se står högst på min önskelista just nu!  Men jag kan inte bestämma mej, ska jag köpa en nu eller vänta tills jag fyller år. Fast jag vill ha en nu! Tror ni det räknas att jag har namnsdag den 26/4???



Kolla så snygga! Man får välja det mesta själv!



Som sagt vill ha! Jag kommer att skaffa en frågan är bara när! Om man önskar sig en när man fyller år eller har namnsdag ( som vi inte brukar fira i vår familj , men man kan ju hoppas) är man då garanderad att få en??? Eller har man då väntat i onödan?

(bilderna kommer från www.personligalmanacka.se)


2009-04-15 @ 18:50:58 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

vore jag dig så skulle jag köpa mig en...om du nu inte har tur och får en på din namnsdag....det är ju långt kvar tills du fyller år....Kramen


2009-04-16 @ 07:33:35

Postat av: Emma

jag vill oxå ha en sån


2009-04-16 @ 12:39:00
URL: http://mamaemmas.blogg.se/

Postat av: monika

oj...glömde visst att skriva mitt namn på kommentaren jag skrev....här ovan...Kramen


2009-04-17 @ 07:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback