type="text/css" />

VAD ÄR DET SOM HÄNDER????

Nu har vi fått resulatet på TEN2 (tenta 2) och jag är engligt studenportalen godkänd och har fått mina 15högskolepoäng! Men när jag pratade med läraren skulle jag ju inte få godkänt förens jag kompleterat min tenta efter som jag missat/hoppat över en bok!  Jag fattar ingenting! Slipper jag det nu? Vad ska jag då göra på måndag när jag planerat att sitta med kompleteringen? jag har ju till och med lånat boken på bibblan! Menar han att jag har gjort det i onödan?? Slösa så med kraft! :)


Simon hade 37.9 och 38.4 imorse innan han gått ur sängen. Men han är glad och pigg just nu iallafall. Men självklart blir det inget dagis idag för honom. Han får följa med mej och Malin till sjukan först och sen får han vara hemma med pappa på eftermiddagen, det kan dom behöva. Simon hade sådan stark pappa-längtan när Robert var borta i helgen så dom behöver nog lite egen tid.


2009-04-08 @ 07:34:26 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback