type="text/css" />

TEN2

Godkänt! Nu har jag försäkrat mej om att han inte kan ta tillbaka sitt beslut  så nu kan jag skrika ut till världen att  JAG ÄR GODKÄND! Jag får nu ut mina 15hp för kursen Lärarens uppdrag!

Nu ska jag snart skriva EXA2 som BARA ska vara på 4-5sidor.


Simon har inte haft någon mer feber idag! Han är glad och pigg och har inte ont någonstans. Är han så här skulle han kunna gå på dagis men det är bäst att vänta 24timmar och se så febern kommer tillbaka. Imorgon får han vara med mej på förmiddagen och med pappa  på eftermiddagen. Tror nog vi ska svänga förbi mormor och morfar imorgon när vi lämnat Anton på dagis så pappa får sova ordentligt eftersom han är väldigt trött nu, det är natt-vecka.



2009-04-08 @ 18:58:15 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback