type="text/css" />

Sjuk tisdag

Jaha, finns väl inte så mycket att säga om denna dagen heller. Simon är fortfarande sjuk, hade 39.0 igår när Robert kom hem sen när han la sig hade han 38.3. Han hade ingen feber imorse men fick 38.0 på förmiddagen och även 38.3 tog alvedon då och nu när det gått ur kroppen har han 38.6. Så med andra ord vi blir hemma imorgon med. Då måste vi in till stan en sväng och lämna tillbaka en bok sen börjar det bli tomt i kylskåpet.

Idag har vi städa hallen och lagt undan all tvätt vi tvätta igår, vi har även hunnit med att dammsuga varddagsrummet och lagt allt godis Robert köpt i en stor korg. Ställde in lite till av det han köpt i barskåpet så nu är det fullt där också plus att vi har en halv garderob full med vin och cider sen.... Tur att sommarn snart är här så vi har tid på oss att göra slut på allt.

Nu är jag igång med exa2, inte mycket men jag är igång. Känns bra.

Fick mail om att min betalning på min almancka är klar så nu är det bara att vänta och längta efter posten, upp till två veckor kunde det ta att få hem den.

Nu ska vi snart hämta Anton på dagis, han var oxå snorig imorse men hade ingen feber och inget annat fel så han fick välja och han ville till dagis.


2009-04-21 @ 14:12:35 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback