type="text/css" />

Om man cyklar ner för trappan får man åka till akuten!

Det är va Simon har fått lära sig den hårda vägen idag!


Vi var hos mamma och pappa, mamma var inte hemma och pappa och jag var på kortsidan av huset. Plötsligt hör vi ett konstigt skrik! Verkligen konstigt! Ett sådan skrik som är en skräck för varje förälder för då vet man på en gång att det handlar om liter mer än ett skrapsår.
Springer mot skriket utan att veta var ifrån det kommer, men inser snart att det kommer från trappen. Så när jag rundar buskarna ser jag min älskade son ligga där nere i trappen men 3-hjulingen över sig, 7 trappasteg ner. Tar upp honom och ser ett hemskt märke i pannan och en bula som växer hela tiden.
Så det blev en vända på akuten, var lugnt med folk och dom visst att vi var på väg in eftersom jag prata med sjukvårdsupplyssningen innan. Fick dock vänta länge på Dr. men sen gick det ganska fort.  Vi fick välja om vi ville sova kvar eller ej men Simon mådde mycket bättre och ville hem så vi for hem. Det blir dock inge dagis imorgon utan Simon får vara hemma med pappa.

Tror herre kommer vara blå i halva ansiktet imorgon! Han har en bula uppe i håret oxå.

Inte världens bästa bild men här ser man bulan ganska bra iallafall. Det är en ganska stor bula, storlek med en golfboll.


2009-04-26 @ 19:35:42 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Monika

Aj aj aj....men vilken tur att det inte blev värre. Kram på simon från mig!!


2009-04-26 @ 20:12:29
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback