type="text/css" />

Min nya älskling

Idag kom den min nya älskling! Den var verkligen så bra som jag hade hört!


  Som ni ser är det redan iskrivet i den!

Simon ser bättre ut nu, bulan är nästan helt borta. Men han blev inte blå som jag trodde ,han blev gul.... Har anmält till försäkringsbolaget och eftersom det var i ansiket fanns det en chans att han kan få en peng om det blir ärr....

Måste ringa tandläkarn imorgon åt Anton, han har en tand i underkäken som kommer innanför dom andra tänderna. Det har han fått av sin mor, fast jag hade i överkäken....fick ha tandställning när jag var tonåring.


2009-04-29 @ 19:00:33 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback