type="text/css" />

Laga sig själv

Bilen kan tydligen laga sig själv lite iallafall. Fick ett tips om att koppla ut batteriet i 10min och sen se om lampan slocknade. Det gjorde den! Nu ska bilen bara ut på en provsväng så förhoppningsvis kan vi ändra tiden vi har bokat på tisdag till service istället. Så för hoppningsvis kan vi börja använda vår bil igen imorgon.

Nu åker vi runt i farmors Toyota Corolla 1.3 -95:a tyvärr bara två dörrars annars är det en trevlig bil. Simon satt  inte så bra bak i volvo:n och eftersom det inte går att han stolen fram så fick vi ta Toyota:n istället.

Simon har blivit sjuk! Dom hade ringt från dagis idag så Robert fick hämta honom och han fick vara hos mormor och morfar medans Robert var hos ``allergi-syster´´ och jag var i skolan. Han har feber lite till och från. Han hade 38.7 som högst och 37.4 som lägst. Han hade varit dålig i magen oxå så vi fär se..... säg inte ordet som börjar på mag och slutar på sjuka för då dör jag! JAG VILL INTE! Men han klagar över lite ont i sitt högra öra. Inte börjar väl magsjuka med feber? och gör det det så borde väl första spyan komma inom någon timme? eller tänker jag fel???? HJÄLP TACK!


2009-04-07 @ 19:42:54 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback