type="text/css" />

Jävla skit bil!

Jaha, bilen är trasig igen! Köp aldrig en SAAB 9-5 kombi och framför allt inte en vinröd dom verkar vara värst! Nu lyser Check-engien (motor-lampan) så bilen ska inte köras med men det går. Den går jätte bra men men...Körde hem den från Nyköping idag, vad hade jag att välja på? 

Grannen i Buskhyttan gjorde sitt bästa för att hitta på felet på bilen men det är svårt. Fast han säger att man måste ha olja i bilen....i våran bilen fanns ingen olja så två liter olja hälde han i. Men det var inte det som var felet tyvärr. Verkstaden har inte tid att ta emot bilen förens den 20/4 så det är tur att pappa och mamma har en extra bil numera, så vi får dela bil med Malin och Robban nu. Blir väl vi som kommer använda den mest men vi är övrens om att dom bara ska ringa när dom vill ha bilen. Imorgon måste jag försöka göra en matlista och dra till affärn. inte kul...


2009-04-06 @ 20:37:45 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Emma

hej . vilken utur ni har haft med bilen?Men en annan kompis hade samma fel och det var någon box i bilen som var paj ...det kostade typ 10 tusen jag jag håller tummarna för att det inte kostar lika mycket för er . Jag hoppas att ni haft en mysig helg annars. kram emma


2009-04-07 @ 07:07:23
URL: http://mamaemmas.blogg.se/

Postat av: Monika

Vad jobbigt med eran bil....har den inte varnat att det är dåligt med olja?? Hoppas att ni får ordning på den och att det inte blir allt för dyrt. Sa vi lördag eller söndag nästa helg...hoppas det är fint väder för då kan vi ju grilla, då är det ju bara att ni tar med vad ni vill grilla och äta...typ som knytis...låter det bra? KRAM


2009-04-07 @ 07:34:05
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback