type="text/css" />

Isse har fått fint!

Isse har fått tre nya växer idag. Det blev en ormbunke , en ros och en salvia och sen fick han två barkbitar att klättra på. Tror han blev rätt stressad till en början men det la sig rätt fort och då skulle allt ,även barken, provsmakas!  Om jag får gissa så tror jag att salvian är den som kommer ligga ner först, sen är det nog rätt jämt mellan ormbunken och rosen. Rosen är väl inte så mysig att klättra runt i men tanke på alla taggar men ormbunken är stor och klara ganska så mycket så vi får väl se.




Ska ta kort om en vecka ca så ska vi se hur mycket som finns kvar då....

Har varit barnvakt åt Pontus på förmiddagen idag och vi hade jätte kul! Men det var nog tur att Robert var hemma för jag hade inte velat ha alla tre med mej själv i skogen.


Har lagt in över 50bilder på bilddagboken och jag orkar verkligen inte lägga in alla här. Jag vet att det inte fungerar med lösenordet än (har mailat till dom men inte fått svar) vill du se får du höra av dej får jag lösa det på något sätt.



http://www.annawahlgren.com/index.php/view/svenska/filmer-tryckpressen Vad ska man säga om detta?


2009-04-24 @ 20:21:56 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback