type="text/css" />

Fortfarnade sjuk

Jaha, Simon är fortfarande sjuk. Han hade en topp på 38.0 bara mitt på dagen idag men han hostar verkligen hemskt och mycket! Ibland kan han nästan inte prata eller äta för att han hostar så mycket. Men han är piggare iallafall.

Imorgon ska jag iväg en sväng så då ska han vara med mormor en stund.

Jag ska ut till min praktikplats och skriva lite papper. Har ju missat en hel vecka nu, kommer inte kunna lämna Simon på dagis imorgon  vilket gör att jag missar ännu en dag.... Har prata lite löst med min handledare om att ta igen denna vecka, hon prata om någrar dagar när vi inte hade så mycket i skolan men jag har rätt mycket just nu så jag skulle helst vara där hela första veckan på sommarlovet istället., visst måste hon uppskatta att man kommer med ett sådant förslag själv? Hon hade stor förståelse för att jag måste vara hemma med sjukt barn...hon var inte alls arg eller besviken sa hon.

Bilen kom hem från verkstan idag! Nu har vi lagt ut 10.5ookr på bilen på två veckor...... kan man bli mer deppig? Men nu är den hel och går bra engligt Robert. Var någon lite grej med att den gick upp i varv när man växla som Robert inte var nöjd med men det ska han ringa om imorgon (eftersom sparkonto inte riktigt är tomt än är det lika bra att lägga dom sista tusenlapparna på bilen dom med). Lika bra att ta alla småfel på en gång så bilen kan vara hel ett tag sen. Bilen är och kommer alltid att vara vår öma punkt....vårt dåliga samvete....skulle aldrig ha köpt den....

Jag har fastnat i ett beroende! Det går bara inte att låta bil! Ni kan ju gissa vad det är... Jag måste ha minst två om dagen... Jävla skit... hatar att vara beroende!


2009-04-22 @ 19:33:55 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Monika

hmmm...kan det vara nån lite godisbit??


2009-04-22 @ 20:18:08
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback