type="text/css" />

Det går framåt

med EXA2, nu har det släppt lite! Jag har iallafall fått ihop lite mer än en sida dataskrivet. Men nu är jag rädd för att det ska bli för långt istället. Varför kan man aldrig sluta oroa sig??? Vet inte om jag hinner klart tills på måndag , tänker inte pressa mej själv mer än jag klara av, men det innebär inte att jag tänker ge upp. Hinner jag inte klart får jag lämna in den 18/8 men det innebär inte att jag tänker skriva den den 17/8, ska skriva klart den nu sen får den ligga här hemma och vänta då.


Simon har varit på dagis idag! Gissa om han har längtat! Dom hade varit ute större delen av dag.
Anton var oxå ute större delen av dagen. Han har ett ganska storta bakslag med sitt problem idag, det tog oss nästa hela eftermiddagen att reda ut det men jag vet inte om det blev så bra. Vi ska på möte på torsdag så då får vi säkert lite tips.


2009-04-28 @ 19:48:21 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback