type="text/css" />

Bulan blir mindre...

 T

rodde faktiskt att han skulle vara mera blå idag men det kanske kommer...

 
Bulan har blivit lite lite mindre tycker jag. Fast det är fortfarande en ganska stor bula. Robert har prata med försäkringsbolaget idag så om det blir ärr får han kanske en lite slant. Jag tror nog att denna mannen har fattat vad som hände, när man frågar säger han cykla trappen och frågar man då om man får det säger han nej och ser bestämt ut. Tror inte han gör om det denna veckan iallfall. Imorgon ska han gå till dagis men lite lugn behöver han vara. Som Dr. sa han behöver ju inte slå i huvudet en gång till just nu!

Var i skolan idag, hade en ganska kul f-läsning på eftermiddagen. Den på förmiddagen blev lite för långtråkig. Imorgon är det eftermiddag som gäller. Har kommit fram att jag inte är ensam om att han noll lust att skriva exa2 , känns bra även om det inte är kul att ha den hängande över sig hela tiden. Ska ge den en omgång ikväll när barnen ser på tv sen får den sej en omgång imorgon förmiddag oxå. Hoppas på att den blir klar till på måndag. Har man misslyckats om man lämnar in den på det andra inlämningsdatumet och bara kan få G??? Va säger ni...

Nej, nu ska jag gör något som faktiskt är tråkigare än både exa2 och träna , nämligen betala lite räkningar!


2009-04-27 @ 18:17:38 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback