type="text/css" />

Bilen går ju...

... väldigt bra! Känns väldigt konstigt... är detta våran bil?


Ni är lite roliga ni , ni vågar inte skriva här men bombadera mej med sms det kan ni ! ;) Beroende jag tala om är energidrycker! Så nu vet ni.

Ska visst vara barnvakt åt Pontus imorgon, kul! Han har visst varit lite sjuk så nu får han komma till moster imorgon.

Mia: Herregud, du är verkligen rolig! Jag höll på att sätta vinet i halsen! Jo, men om jag hade skaffat barn med mej själv så hade jag ju missat din underbara bror.....och kanske även missat min underbara svägerska! Tänk på det du! Vem vill inte ha dej som svägerska? Jag vet att jag vill det iallafall!


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4978067.ab  
Hur tar man sig igenom detta som förälder??? Först ska man hantera förlusten av sitt ofödda barn, sen ska man förberda sig för att begrava sitt barn och sen har någon idiot stulit barnet! Vem är så knäpp att man ta någon annans döda barn?!? Vad ska man ha kroppen till??? Eller vill jag veta det? Nej, det är riktig hemskt. Tänker på dom stackars föräldrarna just nu!


2009-04-23 @ 19:41:06 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Faster

Jo, just det, tänkte inte på det..tänk vad konstigt det skulle bli om alla skaffa barn med sig själva, då skulle svägorskor vara ett utdöende släkte...Tur att jag har dig!

Puss


2009-04-23 @ 20:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback