type="text/css" />

Allt löser sig till slut

Är på ett stålande humör idag! 


Har just pratat med en man som vill köpa den gammla skinnstället som jag har ute på blocket, 200kr för jackan och 200kr för byxorna. Pappa och jag ska dela på pengarna så gissa vad mina 200kr ska gå till? Något som jag verkligen villa ha! Fattas 75kr men det bryr jag mej inte om.
Fast vågar inte beställa en förens jag har pengarna i handen, hans bror ska hämta kläderna i helgen och då får jag betalt. Nu är jag på hugget och funderar på vad nästa sak att sälja kan bli....finns ju lite att välja på.... 






2009-04-17 @ 15:17:32 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Monika

Härligt....jag ska sattsa på en sån där kalender till nästa år för nu har jag redan en som jag är nöjd med!! KRAMEN


2009-04-18 @ 08:32:45
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback