type="text/css" />

ALDRIG MER SAAB!

Igår kom bilen hem från verkstan. Bilen gick inte jätte bra, den gick typ som innan. Men den hemska lampa lyste inte iallafall och dom har tvättat bilen gratis på verkstan! :)


När jag idag satt mej i iblen när jag slutat att jobba så gick den inte riktigt bra på tomgången. Körde hemåt och hann till Coop då TÄNDS den jävla LAMPAN igen! 

Så....

SAAB 9-5 kombi är inget man ska köpa om man inte vill lägga ut pengar på verkstads besök varje till varannan vecka....
En blå kan fungera...
Den vita är helt okej....
Den i hasselnöts färg är sjukt snygg....
Men köp aldrig en VINRÖD... det säger väl sig själv.... vin och bil hör väl  inte ihop.....
Nej, aldrig mer vinröd bil i denna familjen! JAg hoppas på en svart bil nästa gång...

Nu återgå jag till att köra Toyota Corolla 95:a 1.3 för den går iallafall bra! Även om den kan vara lite sur när man startar den så blir den pigg och glad ganska så fort.  Toyotan är iallafall inte vinröd, dock är den röd men det verkar ju fungerar iallafall.

För visst måste färgen på bilen spela in i detta läget? Alla säger att SAAB 9-5 är så bra, men dom äger ingen vinröd.....


2009-04-16 @ 15:09:45 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback